کیف زنانه چرم فیدو

برای  کار، ماجراجویی آخر هفته، و مناسبت‌های خاص، کیف‌های زنانه چرمی فیدو جزو بهترین کیف‌هایی هستند که در کمد لباس‌های شما وجود دارند، نه تنها گزینه ها بی پایان هستند، بلکه برای سلیقه ها و خلق و خوی متفاوت همه کاره هستند. 

شاید شما عاشق کیف چرم زنانه کلاسیک باشید، مانند یک کیف چرم دسته دار و یا شاید شما از شکل‌های مد روز مانند کیف‌های دوشی چرمی فیدو لذت می‌برید.

در هر صورت، کیف چرم کراس‌بادی فیدو یا کیف دوشی فیدو که از چرم ساخته شده است، باعث بهتر دیده شدن و جذابیت بیشتر شما و همه لباس‌های شما است.
حتی بیشتر از آن، کیف های چرمی فیدو مانند بهترین کیف های چرم دستی زنانه همیشه در آزمون زمان مقاومت می کنند. آنهایی که خطوط تمیز و مینیمال دارند به راحتی از روز به شب منتقل می‌شوند، در حالی که طراحی‌های تزئین شده و رنگ‌های پر جنب و جوش برای برجسته کردن قطعات پرهیاهوتر طراحی شده‌اند.

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش

22٪ تخفیف

کیف مانی کلیپ فیدو

1,900,000 1,500,000 تومان
متفاوت مانند مانی کلیپ - بهترین انتخاب برای زندگی مدرن !
15٪ تخفیف

کیف چرم دوشی زنانه ماریا

5,700,000 4,900,000 تومان
کیف دوشی ماریا از چرم فیدو با طراحی جدید و کارآمد دوخته شده است. ماریا به معنای ستاره دریاها است.    رنگ های متنوع و زیبا، آستر دوخته شده داخلی، با جیب دارای زیپ از ویژگی های این کیف چرم دوشی فیدو می باشد. بند چرم این کیف دوشی قابل تنظیم است و بصورت محکم به بدنه کیف دوخته شده است. چرم استفاده شده در این کیف دوشی از نوع چرم مرغوب می باشد و از یراق آلات با دوام استفاده شده است. با استفاده از مواد محافظت کننده از چرم فیدو طول عمر کیف چرم خود را افزایش دهید.
48٪ تخفیف

کیف چرم کراسبادی پائولا فیدو

3,980,000 2,100,000 تومان
با کیف چرمی کراسبادی پائولا وقار و سنگینی شما بیشتر به چشم می آید. کیف های کراس بادی فیدو همه کاره، کاربردی و زیبا هستند و از چرم تمام دانه مرغوب و با دوخت عالی تهیه شده اند. این کیف چرم کراسبادی دارای یک جیب داخلی بهمراه زیپ و بند چرمی قابل تنظیم است. ترکیب رنگ چرم ها در طراحی کیف کراسبادی فیدو ظاهری جسورانه و شیک به این کیف چرم داده است. 
26٪ تخفیف

کیف دوشی زنانه چرم اونجلین

6,600,000 4,900,000 تومان
کیف دوشی زنانه اونجلین، ظرافت و کارایی را با رنگ ها ترکیب کرده است. کیف دوشی چرم فیدو دارای فضای مناسب است و وزن آن سبک می باشد. داخل کیف دوشی چرم اونجلین آستر دوزی شده و دارای جیب داخلی است. داخل این کیف محلی برای قرارگیری کلید و جاخودکاری دوخته شده است تا این وسایل به راحتی در دسترس شما باشند. جادار بودن این کیف چه در سفرهای طولانی مدت و یا برای استفاده روزانه به شما کمک می کند.
28٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم دنیکا (دستدوز )

2,900,000 2,100,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم دنیکا دستدوز- به روشنی صبح! این کیف چرم دست دوز است و با دقت و مهارت خاص دوخته شده است، دارای چند جای کارت است و بخاطر داشتن زیپ، یک محفظه امن برا اشیا ریز و قیمتی فراهم کرده است. کیف پالتویی چرم فیدو از چرم طبیعی درجه 1 تهیه می شود و با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان خاص پسند در رنگ های مختلف، کیف پول پالتویی چرم را برای استفاده روزمره تا مهمانی های خاص فراهم نموده است.
21٪ تخفیف

کیف چرم مهمانی میشل

4,200,000 3,350,000 تومان
میشل - به آرزوهای کوچک جامه ی عمل بپوشان، برای رویاهای بزرگ خیالبافی کن، برنامه ریزی کن!
25٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم کارن

1,800,000 1,350,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم کارن، بهتر از نرمال- به روش خود زندگی کنید.                                                            با داشتن زیپ داخلی و همچنین چندین جای کارت فضای مناسب را برای قراردادن مدارک، کارت و پول برایتان فراهم می کند. طراحی زیبا و خطوط برش جسورانه کیف پالتویی چرم فیدو به شما این اطمینان را می دهد که از خرید خود لذت خواهید برد و به دیگران نیز پیشنهاد خواهید داد. کیف پالتویی چرم فیدو در رنگ های گوناگون ارایه می شود تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
64٪ تخفیف

کیف چرم کراسبادی ویولا

1,900,000 690,000 تومان
کیف چرم کراسبادی ویولا، با چرم فیدو از ترکیب رنگ ها لذت ببرید، نظرها را جلب کنید وحس رضایتمندی را تجربه کنید!                                                                                                                                              کیف چرم کراسبادی ویولا از چرم طبیعی درجه1 و اشبالت کیفی تهیه شده است دارای بند چرمی قابل تنظیم است ودارای ابعاد مناسب برای استفاده روزانه است. کیف چرم کراسبادی فیدو سبک می باشد و دارای جیب داخلی بهمراه زیپ می باشد. برای خرید کیف چرم کراسبادی فیدو، تنها کافی است که رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید و سپس مراحل سفارش کالا را طی نمایید و کیف چرم خود را با بسته بندی زیبا تحویل بگیرید.
28٪ تخفیف

کیف چرم دوشی زنانه کرولاین

5,500,000 4,000,000 تومان
کرولاین، زن زیبای آزاد است. با کیف چرم دوشی زنانه کرولاین قدرتمند و باهوش جلوه می کنید!                          
42٪ تخفیف

کوله پشتی چرم ژوپیتر فیدو

6,600,000 3,890,000 تومان
کوله پشتی چرم ژوپیتر، بزرگترین سیاره ی منظومه - با این کوله چرمی همراه مطمئنی همیشه باشماست تا هم وسایلتان را به راحتی جابه جا کنید و هم از امنیت وسایلتان خیالتان راحت باشد.  تمرکز رنگ و جلوه در کوله پشتی فیدو از ویژگی متمایز آن می باشد که با ابعاد مناسب و بزرگ خود برای سفرهای چند روزه تا استقاده روزانه و گذاشتن لپ تاپ کاربردی است. این کوله پشتی برای دسترسی سریعتر دارای جیب جلو می باشد و داخل آن دارای جاکلیدی و جای خودکار است و محفظه ی داخلی آن با زیپ بسته می شود. کوله پشتی چرمی فیدو سبک و جادار می باشد و در رنگ های زیبا و متنوع و با دقت و ظرافت خاص دوخته شده است. جهت خرید این کوله پشتی که دارای حجم 25 لیتر می باشد این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید. 
36٪ تخفیف

کیف دوشی چرم زنانه ی اسکارلت

4,490,000 2,900,000 تومان
اسکارلت، دختری با موهای قرمز - طراحی کیف دوشی چرم زنانه ی اسکارلت به نحوی است که هم به صورت دوشی رسمی و هم به صورت هیکلی روزمره قابل استفاده می باشد. فضای داخلی کاملا قابل دسترس بوده و جیب روی کالا که نام محصول هم از رنگ آن برگرفته شده ،دارای زیپ می باشد. کیف دوشی  چرم فیدو با بند چرمی قابل تنظیم و همچنین جیب داخلی با ابعاد مناسب دوخته شده است. کیف چرم اسکارلت در رنگ های متمایز و خاص بهمراه جیب بیرونی بسیار کاربردی است. ظرافت در دوخت و دقت در جزییات با پارچه آستری کتان مرغوب داخل که دارای طرح زیبایی نیز می باشد باعث شده است کیف چرم اسکارلت گزینه مناسبی باشد که میتوانید هم در مهمانی های رسمی و همچنین در استفاده روزانه بهره ببرید.
33٪ تخفیف

کیف دوشی زنانه چرم کوردلیا

5,800,000 3,900,000 تومان
کیف دوشی زنانه  چرم کوردلیا، گوهر درخشان سلطنتی - قلب دریاها، جوانترین دختر شاه لیر، ملکه ی افسانه ای بریتونز، نامی که شایسته ی یک محصول با اصالت و با کیفیت است. وقار و حس تجملاتی در طراحی کوردلیا چشمانتان را می نوازد.
29٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم اسکار

1,750,000 1,250,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم اسکار، یک مبارز قهرمان - بزرگتر، پیچیده تر، زیباتر. یک کیف پالتویی چرم منحصر به فرد کامل خیالتان راحت باشد هم فضای کافی دارد وهم برای پاسپورت و سایر مدارک به اندازه کافی بزرگ است. کیف پول پالتویی چرم فیدو در دو رنگ بسیارچشم نواز عرضه می شود که دارای زیپ برای قراردادن وسایل است. با خرید پالتویی چرم در سفر مطمینید که تمام مدارک شما در یک کیف چرم جای می گیرد.
31٪ تخفیف

کیف پول جیبی چرم هنری

1,800,000 1,250,000 تومان
با کیف پول جیبی چرم هنری کارت های مهم را در پوششی درخور قرار دهید! کیف های پول چرم فیدو دارای فضای مناسب جهت قراردادن کارت و پول شما است. چرم فیدو اصالت و کیفیت را تضمین می نماید.                     جهت خریدکیف چرم پس از انتخاب رنگ مورد علاقه خود مراحل ثبت سفارش خود را انجام دهید.
43٪ تخفیف

کیف پول پالتویی جسپر

1,700,000 980,000 تومان
جسپر، بهادار شرقی - گنجینه ی دست یافتنی. برای آنان که زیبایی را در تقارن می بینند.
27٪ تخفیف

کیف پاسپورتی چرم کینگزلی

2,870,000 2,100,000 تومان
کینگزلی، ساحل شاهنشاهی - کیف پاسپورتی  چرم با زیپ داخلی، با اطمینان مدارک مهم را حفاظت کنید.