کیف دوشی زنانه چرم فیدو

یک روال روزمره به یک کیف چرمی روزانه نیاز دارد

با کیف‌های چرمی کلاسیک و پرکاربرد فیدو، خود را مجذوب خود کنید.کیف های چرم فیدو به همان اندازه که استفاده می شوند به راحتی تمیز می شوند. نمای بیرونی چرم فیدو نرم و صاف در برابر آب مقاوم است و به راحتی پاک می شود. کیف های چرمی زنانه فیدو فضای زیادی برای لپ‌تاپ، پد میز، شارژر و هر وسیله دیگری که برای انجام کار به آن نیاز دارید، دارند. فضای مجزای داخلی لپ‌تاپ، کیف های چرم فیدو را به تصمیمی سازمان‌یافته و هوشمندانه برای هر خانم تبدیل می‌کند.
وقتی برای سفر چمدان را رها می کنید و یک کیف چرمی شیک و جادار برای سفر آخر هفته آینده خود می گیرید، سریعتر به آن مکان رسید. فضای زیادی برای تعویض چند لباس، چند جفت کفش و آن لوازم بهداشتی ضروری وجود دارد. با کیف‌های چرم زنانه فیدو، سبک ببندید و زودتر پرواز کنید.

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش

15٪ تخفیف

کیف چرم دوشی زنانه ماریا

5,700,000 4,900,000 تومان
کیف دوشی ماریا از چرم فیدو با طراحی جدید و کارآمد دوخته شده است. ماریا به معنای ستاره دریاها است.    رنگ های متنوع و زیبا، آستر دوخته شده داخلی، با جیب دارای زیپ از ویژگی های این کیف چرم دوشی فیدو می باشد. بند چرم این کیف دوشی قابل تنظیم است و بصورت محکم به بدنه کیف دوخته شده است. چرم استفاده شده در این کیف دوشی از نوع چرم مرغوب می باشد و از یراق آلات با دوام استفاده شده است. با استفاده از مواد محافظت کننده از چرم فیدو طول عمر کیف چرم خود را افزایش دهید.
26٪ تخفیف

کیف دوشی زنانه چرم اونجلین

6,600,000 4,900,000 تومان
کیف دوشی زنانه اونجلین، ظرافت و کارایی را با رنگ ها ترکیب کرده است. کیف دوشی چرم فیدو دارای فضای مناسب است و وزن آن سبک می باشد. داخل کیف دوشی چرم اونجلین آستر دوزی شده و دارای جیب داخلی است. داخل این کیف محلی برای قرارگیری کلید و جاخودکاری دوخته شده است تا این وسایل به راحتی در دسترس شما باشند. جادار بودن این کیف چه در سفرهای طولانی مدت و یا برای استفاده روزانه به شما کمک می کند.
28٪ تخفیف

کیف چرم دوشی زنانه کرولاین

5,500,000 4,000,000 تومان
کرولاین، زن زیبای آزاد است. با کیف چرم دوشی زنانه کرولاین قدرتمند و باهوش جلوه می کنید!                          
36٪ تخفیف

کیف دوشی چرم زنانه ی اسکارلت

4,490,000 2,900,000 تومان
اسکارلت، دختری با موهای قرمز - طراحی کیف دوشی چرم زنانه ی اسکارلت به نحوی است که هم به صورت دوشی رسمی و هم به صورت هیکلی روزمره قابل استفاده می باشد. فضای داخلی کاملا قابل دسترس بوده و جیب روی کالا که نام محصول هم از رنگ آن برگرفته شده ،دارای زیپ می باشد. کیف دوشی  چرم فیدو با بند چرمی قابل تنظیم و همچنین جیب داخلی با ابعاد مناسب دوخته شده است. کیف چرم اسکارلت در رنگ های متمایز و خاص بهمراه جیب بیرونی بسیار کاربردی است. ظرافت در دوخت و دقت در جزییات با پارچه آستری کتان مرغوب داخل که دارای طرح زیبایی نیز می باشد باعث شده است کیف چرم اسکارلت گزینه مناسبی باشد که میتوانید هم در مهمانی های رسمی و همچنین در استفاده روزانه بهره ببرید.
33٪ تخفیف

کیف دوشی زنانه چرم کوردلیا

5,800,000 3,900,000 تومان
کیف دوشی زنانه  چرم کوردلیا، گوهر درخشان سلطنتی - قلب دریاها، جوانترین دختر شاه لیر، ملکه ی افسانه ای بریتونز، نامی که شایسته ی یک محصول با اصالت و با کیفیت است. وقار و حس تجملاتی در طراحی کوردلیا چشمانتان را می نوازد.

دسته‌بندی