کیف مردانه چرم فیدو

این دلیلی است که هر مردی باید یک کیف دوشی چرمی داشته باشد

 زمانی کیف چرمی مردانه فقط برای دنیای کار مورد استفاده قرار می گرفت، امروزه این اکسسوری برای کاربردی روزانه در شهر، اوقات فراغت یا مسافرت استفاده می شود. در واقع، مردان نیز باید تلفن همراه، کیف پول، کلید، دستمال، دفتر یاداشت و موارد دیگر را به همراه داشته باشند. برای همه این وسایل، جیب شلوار کافی نیست و اینجاست که کیف دوشی برای آقایان مطرح می شود!
کیف های مردانه نه تنها کاربردی هستند، بلکه به یک اکسسوری بسیار شیک تبدیل شده اند. کمد لباس مردانه باید حداقل یک عدد کیف داشته باشد.
چرم فیدو مجموعه ای غنی از کیف های مردانه را به شما ارائه می دهد که برای هر سبک مناسب است. مدلی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد و به روشی کاربردی به نیازهای کاربردی و سبک شما پاسخ دهد.


کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش

24٪ تخفیف

کیف کلاچ مونزا

2,580,000 1,980,000 تومان
با کیف چرم کلاچ مونزا به روز بودن و کارآمدی را تجربه نمایید.                                                                 چه در سفر باشید و یا در خیابان های شلوغ، همیشه وسایلی هستند که بایستی همراه تان باشد و کیف چرم کلاچ فیدو با زیپ محافظ و فضای کافی با ابعاد مستطیلی مناسب از وسایل ضروری شما محافظت می نماید. چرم مرغوب و کیفیت یراق آلات عواملی هستند که شما برای خرید کیف چرم فیدو مشتاق تر شوید. مانند سایر کالاهای چرمی فیدو، تنوع رنگ چرم این کیف کلاچ گزینه های بیشتری برای موقعیت های مختلف و استفاده های گوناگون برای مشتریان با ذوق و سلیقه ایجاد نموده است.
15٪ تخفیف

کاور چرمی کت و شلوار فیدو

11,500,000 9,850,000 تومان
کاور چرمی کت و شلوار فیدو با طراحی خاص، شیک و کاربردی مناسب افرادی است که می خواهند در سفر های خود همیشه ظاهری آراسته و مرتب داشته باشند. چرم مرغوب استفاده شده در این کاور به همراه یراق آلات با کیفیت، ماندگاری کالا را تضمین می دهند. ساخته شده است. کاور کت و شلوار چرم فیدو دارای جیب دکمه سرآستین، جای کراوات و دستگیره جهت حمل و اتصال به چوب لباسی می باشد و داخل نیز با آستری پوشیده شده است. در هر طرف کاور دو نوار چرمی با دکمه آهن ربایی جهت بستن وجود دارد. جهت خرید این کاور چرم می توانید ثبت سفارش نموده و درب منزل تحویل بگیرید.
22٪ تخفیف

کیف مانی کلیپ فیدو

1,900,000 1,500,000 تومان
متفاوت مانند مانی کلیپ - بهترین انتخاب برای زندگی مدرن !
31٪ تخفیف

کیف چرمی کلاچ ویلیام فیدو

2,800,000 1,950,000 تومان
با کیف چرمی کلاچ ویلیام کارآمدی و زیبایی را داشته باشید.                                                                       وسایل خود را چه در زندگی رومزه خود و یا در سفرهای طولانی به کیف کلاچ فیدو بسپارید. کیف کلاچ چرم ویلیام دارای دسته مچی چرمی می باشد که جهت چرخش آسان با گیره گردان به کیف متصل شده است و محفظه داخلی با زیپ بسته می شود و یک محفظه جانبی کنار کیف دوخته شده است.                                                    کیف کلاچ فیدو چند منظوره است و با توجه به نیاز شما، وسایل سفر و یا لوازم آرایش و اصلاح شما را نگه داری می کند. کیف کلاچ چرم فیدو از چرم طبیعی سورت یک تهیه شده است و دارای تنوع رنگ می باشد . طرح چرم های استفاده شده هم بصورت ساده و هم بصورت فلوتر و پرینت کروکودیل می باشند.
28٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم دنیکا (دستدوز )

2,900,000 2,100,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم دنیکا دستدوز- به روشنی صبح! این کیف چرم دست دوز است و با دقت و مهارت خاص دوخته شده است، دارای چند جای کارت است و بخاطر داشتن زیپ، یک محفظه امن برا اشیا ریز و قیمتی فراهم کرده است. کیف پالتویی چرم فیدو از چرم طبیعی درجه 1 تهیه می شود و با در نظر گرفتن سلیقه مشتریان خاص پسند در رنگ های مختلف، کیف پول پالتویی چرم را برای استفاده روزمره تا مهمانی های خاص فراهم نموده است.
25٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم کارن

1,800,000 1,350,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم کارن، بهتر از نرمال- به روش خود زندگی کنید.                                                            با داشتن زیپ داخلی و همچنین چندین جای کارت فضای مناسب را برای قراردادن مدارک، کارت و پول برایتان فراهم می کند. طراحی زیبا و خطوط برش جسورانه کیف پالتویی چرم فیدو به شما این اطمینان را می دهد که از خرید خود لذت خواهید برد و به دیگران نیز پیشنهاد خواهید داد. کیف پالتویی چرم فیدو در رنگ های گوناگون ارایه می شود تا پاسخگوی نیاز مشتریان باشد.
30٪ تخفیف

کیف اداری چرم ادوارد

6,800,000 4,800,000 تومان
کیف اداری چرم ادوارد، نماد رونق و شکوفایی، آینده را فاخر بسازید. کیف چرم اداری فیدو دارای لایه آستری داخلی بهمراه کیف و جای خودکار می باشد. داری قفل جهت بسته شدن و محافظت از لوازم ومدارک داخل آن می باشد.  این کیف اداری چرم دارای بند چرم قابل تنظیم می باشد که در مواقع خستگی می توانید کیف را بدون خطر پاره شدن بند بر دوش خود حمل نمایید. چرم فیدو با دقت در انتخاب چرم مناسب و طراحی زبیا تلاش دارد تا بتواند کیف چرم اداری خود را به محصولی کاربردی و ماندگار برای مشتریان عزیز تبدیل نماید.
42٪ تخفیف

کوله پشتی چرم ژوپیتر فیدو

6,600,000 3,890,000 تومان
کوله پشتی چرم ژوپیتر، بزرگترین سیاره ی منظومه - با این کوله چرمی همراه مطمئنی همیشه باشماست تا هم وسایلتان را به راحتی جابه جا کنید و هم از امنیت وسایلتان خیالتان راحت باشد.  تمرکز رنگ و جلوه در کوله پشتی فیدو از ویژگی متمایز آن می باشد که با ابعاد مناسب و بزرگ خود برای سفرهای چند روزه تا استقاده روزانه و گذاشتن لپ تاپ کاربردی است. این کوله پشتی برای دسترسی سریعتر دارای جیب جلو می باشد و داخل آن دارای جاکلیدی و جای خودکار است و محفظه ی داخلی آن با زیپ بسته می شود. کوله پشتی چرمی فیدو سبک و جادار می باشد و در رنگ های زیبا و متنوع و با دقت و ظرافت خاص دوخته شده است. جهت خرید این کوله پشتی که دارای حجم 25 لیتر می باشد این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید. 
29٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم اسکار

1,750,000 1,250,000 تومان
کیف پول پالتویی چرم اسکار، یک مبارز قهرمان - بزرگتر، پیچیده تر، زیباتر. یک کیف پالتویی چرم منحصر به فرد کامل خیالتان راحت باشد هم فضای کافی دارد وهم برای پاسپورت و سایر مدارک به اندازه کافی بزرگ است. کیف پول پالتویی چرم فیدو در دو رنگ بسیارچشم نواز عرضه می شود که دارای زیپ برای قراردادن وسایل است. با خرید پالتویی چرم در سفر مطمینید که تمام مدارک شما در یک کیف چرم جای می گیرد.
31٪ تخفیف

کیف پول جیبی چرم هنری

1,800,000 1,250,000 تومان
با کیف پول جیبی چرم هنری کارت های مهم را در پوششی درخور قرار دهید! کیف های پول چرم فیدو دارای فضای مناسب جهت قراردادن کارت و پول شما است. چرم فیدو اصالت و کیفیت را تضمین می نماید.                     جهت خریدکیف چرم پس از انتخاب رنگ مورد علاقه خود مراحل ثبت سفارش خود را انجام دهید.
43٪ تخفیف

کیف پول پالتویی جسپر

1,700,000 980,000 تومان
جسپر، بهادار شرقی - گنجینه ی دست یافتنی. برای آنان که زیبایی را در تقارن می بینند.
47٪ تخفیف

کیف پول پالتویی چرم لیبرتی

1,750,000 940,000 تومان
لیبرتی، حس خوب رهایی - به زودی در این محل "پاسپورت ارزشمندی" نصب می گردد! طراحی جسورانه و پیشرو، کیف پول پالتویی چرم لیبرتی را به کیف همه کاره ی مسافرتی/روزمره تبدیل کرده است.
27٪ تخفیف

کیف پاسپورتی چرم کینگزلی

2,870,000 2,100,000 تومان
کینگزلی، ساحل شاهنشاهی - کیف پاسپورتی  چرم با زیپ داخلی، با اطمینان مدارک مهم را حفاظت کنید.
20٪ تخفیف

کوله پشتی چرم رول تاپ فیدو

7,200,000 5,800,000 تومان
با کوله پشتی چرم رول تاپ، خستگی معنا ندارد. با کوله پشتی چرم فیدو، طبیعت گردی را با محصول تهیه شده از طبیعت تجربه کنید. کوله پشتی چرم رول تاپ دارای محفظه ی دسترسی آسان از جلو می باشد که با طراحی کلاسیک و زیبا و همچنین امکان اضافه شدن حجم کوله پشتی با بند بالایی، این کوله پشتی را به محصولی کاربردی و پرطرفدار تبدیل کرده است. حجم بالا و وزن سبک این کوله پشتی و همچنین استفاده از یراق های عالی از خصوصیات این کوله پشتی از چرم فیدو می باشد. کوله پشتی رول تاپ دارای دو زیپ در جلو می باشد که برای دسترسی آسان تعبیه شده است. کیفیت و طراحی این کوله پشتی چرم تضمین شده است.
45٪ تخفیف

کیف پول جیبی چرم جولین

1,800,000 1,000,000 تومان
کیف پول جیبی چرم جولین، تازه و جوان پسند - طراحی هوشمندانه برای محافظت بیشتر.