کوله پشتی زنانه چرم فیدو

 کوله پشتی چرمی فیدو برای کار و تفریح

 چه در حال پیاده‌روی در جنگل باشید یا در خیابان‌های شلوغ، کوله‌پشتی‌های چرمی فیدو به جایی می‌روند که می‌روید. این کوله پشتی های چرمی لوکس مردانه و زنانه فیدو به عنوان بخشی از طراحی بادوام و کاربردی، باریک و شیک هستند. جیب‌های زیاد و محفظه داخلی لپ‌تاپ، ظاهر شیک کوله‌پشتی ژوپیتر را از بین نمی‌برد، بنابراین می توانید به راحتی با این کوله پشتی لپ تاپ چرمی جدید خود به محل کار یا مدرسه بروید. از بین رنگ‌های متنوع کوله پشتی چرمی فیدو انتخاب کنید و با آن استایلی منحصر به فرد داشته باشید و وسایل خود را به آسانی حمل کنید.

کمی صبر کنید...
ترتیب نمایش

42٪ تخفیف

کوله پشتی چرم ژوپیتر فیدو

6,600,000 3,890,000 تومان
کوله پشتی چرم ژوپیتر، بزرگترین سیاره ی منظومه - با این کوله چرمی همراه مطمئنی همیشه باشماست تا هم وسایلتان را به راحتی جابه جا کنید و هم از امنیت وسایلتان خیالتان راحت باشد.  تمرکز رنگ و جلوه در کوله پشتی فیدو از ویژگی متمایز آن می باشد که با ابعاد مناسب و بزرگ خود برای سفرهای چند روزه تا استقاده روزانه و گذاشتن لپ تاپ کاربردی است. این کوله پشتی برای دسترسی سریعتر دارای جیب جلو می باشد و داخل آن دارای جاکلیدی و جای خودکار است و محفظه ی داخلی آن با زیپ بسته می شود. کوله پشتی چرمی فیدو سبک و جادار می باشد و در رنگ های زیبا و متنوع و با دقت و ظرافت خاص دوخته شده است. جهت خرید این کوله پشتی که دارای حجم 25 لیتر می باشد این محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید. 
20٪ تخفیف

کوله پشتی چرم رول تاپ فیدو

7,200,000 5,800,000 تومان
با کوله پشتی چرم رول تاپ، خستگی معنا ندارد. با کوله پشتی چرم فیدو، طبیعت گردی را با محصول تهیه شده از طبیعت تجربه کنید. کوله پشتی چرم رول تاپ دارای محفظه ی دسترسی آسان از جلو می باشد که با طراحی کلاسیک و زیبا و همچنین امکان اضافه شدن حجم کوله پشتی با بند بالایی، این کوله پشتی را به محصولی کاربردی و پرطرفدار تبدیل کرده است. حجم بالا و وزن سبک این کوله پشتی و همچنین استفاده از یراق های عالی از خصوصیات این کوله پشتی از چرم فیدو می باشد. کوله پشتی رول تاپ دارای دو زیپ در جلو می باشد که برای دسترسی آسان تعبیه شده است. کیفیت و طراحی این کوله پشتی چرم تضمین شده است.

دسته‌بندی